Translate

Friday, November 23, 2012

Nyare än nyast

Oj. Jag bloggar.
Nääää.... Jo! Det är sant. Jag ska i alla fall testa. Vimsa runt i cybervärlden och ropa ut det jag känner.
Det kommer inte bli någon tjusig, väl arbetad sak. Stavfel kommer förekomma. Meningsbyggnad kommer att rasa. Det kommer inte finnas någon röd tråd eller konsekvent ton.
Däremot massor av hjärta! Kanske eventuellt lite tankar också... Några recept, tips, frågor och allmänna funderingar.

Ja, jag är ny i den här världen. Har egentligen bara läst en blog innan. Misstänker att jag kommer låta som den bloggen emellanåt. Förlåt i förtid älskade vän!

Jaha. Nu tog tiden slut, mitt lilla monster på 9 månader tycker inte mamma ska blogga. Konstigt.

Over and out.

1 comment:

  1. Hurra och äntligen! Välkommen in i blogguniversum, kära du!
    Och skulle du låta lite som mig då och då, är det en ära <3
    Stora kramen!

    ReplyDelete

Bobblehead Bunny